Förberedelser

Publicerad 2013-09-04 10:38:00 i Allmänt, Min bebis,

Städning. Antar att det hör till vanligheterna att vilja städa lite extra innan bebisen kommer. Skura golv, piska mattor, lämna in ryamattan på kemtvätt, städa bakom spisen, frosta av frysen..NU ÄR DET GJORT! :) Skönt!
 
Jag kan faktiskt erkänna att jag känner mig höggravid nu. Lite smått klumpig ibland ;) Jag kan inte låta bli att tänka på min kollega som väntade tvillingar, om jag tycker det är jobbigt nu hur kände hon då? Det måste känts som en boxningsmatch i magen? :P Hon hade så fin gravidmage. Att kroppen återhämtar sig så bra, jag hade aldrig gissat att hon haft två bebisar i sin mage när jag träffade henne senast. Fantastiskt vad vi kvinnor klarar av egentligen och hur kroppen återhämtar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej