Magen växer..

Publicerad 2013-05-12 21:16:59 i Min bebis,

♥ Min mage mellan vecka 12-18 ♥
Chris och jag blev överlyckliga när graviditetstestet visade positivt. Samtidigt som jag tänkte att de kanske visade fel och kunde inte tro att det var sant. Men magen började växa :) och tyvärr har jag mått väldigt illa. Jag har spytt och varit väldigt trött och orkeslös. Efter jobbdagen var slut somnade jag direkt på soffan hemma men hade ändå inga problem att somna på kvällen..Jag har inte heller klarat av att träna men har promenerat en del, alltid något. Nu mår jag mycket bättre och känner mig piggare efter snart halva tiden, så det är jag tacksam för i alla fall! :)

Kommentarer

Postat av: Beatrice

Publicerad 2013-05-12 22:27:04

Så roligt Lina! Ska följa bloggen med spänning :D

Svar: Jaa vi längtar <3 Va kul :D Kram
Lina Sundström

Postat av: Sandra Johansson

Publicerad 2013-05-13 15:36:14

Åh Lina va underbart o höra/se att du är gravid o ja önskar dig o din man all lycka o välgång till er egna lilla familj. :)

Svar: Vad goo du är Sandra :) Tack! Ska bli riktigt spännande och mysigt med vår egna lilla familj :D Kramar
Lina Sundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej