Hundnos mot magen <3

Publicerad 2013-05-19 16:11:05 i Min bebis,

Jag glömde ju att berätta en rolig grej igår! Anette har två schapendoes hundar, väldigt glada och barnkära :) När jag satte mig ner i soffan hoppade ena hunden upp och nosade länge på min mage, tittade intresserat och vifftade på svansen. Andra hunden kom strax efter och nosade också på magen :) Mysigt! De märkte av bebisen i magen! Fantastiskt egentligen, hundar kan lukta sig till tumörer i människokroppen och känna av innan någon får ett epilepsianfall då är det väl inte så konstigt att de kan lukta och höra bebisens hjärtljud..
 
Därimot har jag inte märkt av att Charlie beter sig annorlunda. Hon är alltid i närheten som det är :)
 
Kanske någon av er som har hund, eller annat djur för den delen, som betett sig annorlunda när matte blivit gravid?? Skriv gärna i så fall :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej