Klädtips

Publicerad 2013-06-02 20:30:00 i Min bebis,

Lite nytt som jag shoppat :) Jag är inte så mycket för att köpa "mammakläder". Vissa plagg kan vara bra som mammabyxor med resår och vissa toppar när man väl ska amma. Men annars köper jag hellre "vanliga" kläder. Hur känner du?? :)
Ett längre linne som går att ha som klänning eller bara ta på ett par leggins till. Piffa upp med ett större halsband kanske? Finns på Indiska 129:-
En klänning med rosor och döskallar, resår under bysten. kan bli lite kort beroende på hur stor magen är ;) Men blir snyggt med ett par shorts isf:) H&M 149 :-
Rosa/orange -aktig tunika. Lindex 149:-
Mina "gamla" behåar har blivit för små. Så jag tänkte att jag lika gärna slår till på amningsbh direkt Jag gick till flera affärer och provade. Den bekvämaste amningsbh hade kappahl, säljs i 2-pack, svart och vit 199:-

Kommentarer

Postat av: Mahlin

Publicerad 2013-06-10 22:21:51

Håller med dig på den biten om kläder..
Amningslinnena från Kappahl är supersköna (2pack svart/vitt)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej