Grillkväll och övernattning

Publicerad 2013-07-03 10:10:00 i Allmänt,

En toppenhelg hade jag, mina systrar och deras barn i Grimsås. Släktingar till oss bjöd på grillat och massa mumsiga tillbehör. Hemmagjord coleslaw, tzatziki mm. Och en jordgubbstårta på det! Nu har jag nog läskat er tillräckligt ;) Vi sov över och åt mysig frukost tillsammans ♥
Tips på gåva vid sådana här tillfällen..Finns färdiga att köpa från Rum och Villa på överby/ Etage. Men det blir billigare om du gör en egen och mer personligt!
Vi köpte Fikalådan från Rum och Villa, presentpappret kostar 10kr/m men tror också det finns att köpa på bokia..I lådan la jag miniburkar med olika marmeladsmaker, dinkelkex och en lindt chokladkaka.
Andra tips att lägga i är tekoppar med tepåse och skorpor, saftflaska eller glögg, kolor eller annat typ av godis, servetter..vad som helst egentligen :) Blir lite roligare än en blomma :)
 
Vad brukar ni ge bort??

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-07-03 11:17:49

Cellofanpapper (hur det nu stavas) finns att köpa på maxi för 19 kr för 5 meter. :)

Svar: Mer för pengarna, det låter bra :) Det ser så mycket finare och lyxigare ut med sånt papper :)
Lina Sundström

Postat av: mallan

Publicerad 2013-07-05 22:30:50

Ser mkt trevligt ut :-)
Vin funkar oxå o ge bort tycker jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej