Gravid över sommaren

Publicerad 2013-08-11 20:54:00 i Min bebis,

Jag fick höra av väldigt många att jag kommer få det tufft som kommer vara gravid över sommaren. Men jag kan säga att det har varit ganska skönt. Behöver inte packa på sig en massa kläder och leta efter en vinterjacka som passar..Bara på med en klänning och mina rosa sandaler :) Jag har badat en del, och det har varit kul att visa upp magen, hellre gravid än precis fått barn innan sommaren tycker jag i alla fall. Visst har det varit varmt men det tycker även de som inte är gravida ;) Jag kanske har haft tur som inte samlat på mig en massa vatten....än, det är ju inte försent.. först nu har mina fotleder svullnat liiiiiite men inget jag känner av. Värst har nog varit att sova på natten. Men nu börjar det bli svalt igen :) Höstbebis ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej