Barnvagn

Publicerad 2013-08-10 13:18:00 i Min bebis,

Brio sing - Jag köpte ett paketpris med barnvagn, ligg och sittdel plus bilbarnstol av en från jobbet. Myggnät och regnskydd ingick. Finns att hyra bilbarnstol från näl, men det smarta är att jag kan sätta bilbarnstolen på vagnen. Vilket jag inte hade kunnat med den från näl? Det går även att välja om man vill ha barnet vänt emot sig eller ifrån. Bra med sittdelen då barnet kan se sig omkring mer :) Skönt att kunna variera!
Skötväskan fick jag låna av min syster, den är köpt på Ullared. Tre stora fack, och några mindre..plats för mycket grejer :)

Kommentarer

Postat av: syster M

Publicerad 2013-08-10 14:23:24

Måste du kunnat, eftersom vi har lika danna stolar?
Går på Ebbas vagn oxå, men måste vara deras märke på stolen.

Svar: Hmm ja just det, men är det samma märke på alla stolar på Näl?? I vilket fall så kom jag undan billigare i pris ;)
Lina Sundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej