Lägenhetspremiär

Publicerad 2012-11-18 21:11:00 i Allmänt,

Yes, Chris och jag har flyttat :) Vi har uppgraderat oss till en trea i stavre och vi har balkong! Nu har vi hunnit bo in oss ordentligt, känns hemtrevligt och vi trivs jättebra. Innan flytten sålde vi flera möbler och har inhandlat nya möbler och inredningsprylar. Jag lovar att lägga ut bilder så ni får se :) Jag bjöd hit mina vänner förra lördagen på lägenhetsvisning. Jag hade gjort hembakt bröd och bjöd på kvällsmatsbuffé, en lugnt och väldigt mysig kväll med tjejsnack och spel :)
Mina fina vänner hade med sig godsaker till oss :) Tack ska ni ha! Jag kan meddela att geishan redan är slut ;) Vi har också testat glögg med smaken hallon och lakrits, kul med något nytt och den var jättegod dessutom!
 
Puss o kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej