Julklappstips!

Publicerad 2012-11-20 18:56:00 i Allmänt,

Chris och jag har bestämt oss för att inte köpa julklappar till varandra i år. Istället lägger vi ihop våra pengar och köper en systemkamera för pengarna! Jag skulle bli väldigt glad om ni kommer med tips och förslag på en bra kamera :)
Förra året firade vi jul med min sida av släkten, i år ska vi fira hemma hos Chris mamma i Vesten. Jag var lite orolig över att missa all julmat, förra året bakade de nämligen pizza, det är sant! Men i år blir det allt från julgodis till julmat! Tur, annars hade jag väl fått ta med mig en matlåda med julmat haha.
 
Ska bli så kul att spela julklappsspelet också, gör ni med det? Tidigare har jag köpt presentkort, trisslott, godis, biobiljetter..hmm undrar vad jag hittar på i år, kanske har du tips till mig? Min syster är proffs på att köpa något helt onödigt och flummigt! Men det är det som gör spelet extra roligt när man slåss om klapparna ;)
 
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej