2012-10-22

Publicerad 2012-11-17 20:28:00 i Allmänt,

Jag fick sådan kli i fingrarna efter att få skriva ett blogginlägg..evigheter sen. Jag tänker inte dra en lång historia om varför jag inte bloggat osv utan jag kör på..Jag har ju saknat mina läsare :)
 
Jag måste få skriva av mig om något tragiskt, ingen rolig start men det är ett sätt att få lätta på hjärtat. Min kära farmor har gått bort och är nu i himlen, tillsammans med min pappa ♥ mor och son återförenade ♥ Jag vet att de vakar över oss och ser till att vi har det bra här nere på jorden. Farmors begravning var jättefin, det var vi närmaste anhöriga. Skönt och veta att vi familjen och släkt tar hand om varandra ifall något skulle hända, JAG ÄLSKAR ER.
 
♥Sov så sött, så ses vi en vacker dag i himlen ♥
 
Puss Lina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej