Tack :)

Publicerad 2012-03-20 13:30:42 i Allmänt,

Kropp och fothälsan..

Förra året när jag fyllde år fick jag ett presentkort av mina söta vänner Sara och Sofie ♥ Jag har tänkt boka in en tid för fotbehandling(eftersom det inte är något man brukar unna sig), det har alltid dykt upp ngt i vägen. Igår äntligen så kom jag iväg och fick babylena fötter :) Skönt! Dock var det lite kittligt, men Gunilla fick sig ingen spark i alla fall haha.

Jag kan inte låta bli att kika på http://www.hemnet.se/ med jämna mellanrum! Finns så många fina hus. Jag skulle gärna vilja bo lite avsides på landet (med bra promenadvägar) men ändå nära till stan och allt annat..Jag ser framför mig ett gulligt hus med stor tomt, altan, en hundgård, kanske ett växthus..haha drömmar måste man få ha!
Om det skulle bli ett hus i stan så älskar jag området Egna hem! Kolla bara in detta huset;
http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-egnahem-trollhattans-kommun-ekholmsgatan-2-3646798 ..Högt i tag, stora ytor! Love it!

Tänk om jag och Chris kunde vinna på den där trisslotten någon gång? ;D Haha nää nu får jag återgå till matteplugg, har ju som sagt prov imorn och jag vill att ALLA håller tummarna för mig!! Det lär behövas!

Lina.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-21 10:58:14

:D <3



Hoppas provet går/gick bra!!

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-03-21 10:59:14

det var jag som skrev, haha.

namnet kom inte med

Postat av: Lina

Publicerad 2012-03-22 22:12:29

Hehe :) Får se ifall matteprovet är rättat tills imorn då jag har lektion. Vet ärligt talat inte hur det gick, svarade på nästan alla uppgifter men chansade med många av svaren! :S Så äre med det, hoppas allt är bra med dig och att vi ses på sön!



Kram Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej