Varning för överätning!

Publicerad 2012-03-11 21:44:14 i Mat & Bak,

Vilken gotte-helg det har varit. Men då har jag också tränat hårt!

Så här såg min tränings vecka ut:
Mån: Indoor walking 60 min
Tis: Indoor walking 60 min
Ons: Zumba (första gången, roligare än jag trodde men dock inte min grej)
Tors: Städning och plock hemma
Fre: -Vilodag
Lör: Indoor 30 min + cxworks 30 min
Sön: Bodypump

Plus att jag cyklar till jobbet och går promenad med vovven! Det får man inte glömma bort ;)


Egengjord pizza är ju bara så jäkla gött, så det fick det bli även denna helgen. Köttfärs, soltorkade tomater och mozzarella. Att rekommendera!


Gjorde även superenkelt godis. Smält 100g mörk choklad. Blanda i valfria nötter (gärna saltade nötter, annars kan man ta lite flingsalt om man gillar det) och klicka i små formar. Ställ in i kylskåpet och låt stelna. (Förvaras även i kylskåpet!) Resultatet blir barnsligt gott! ;)

Puss Lina

Kommentarer

Postat av: Mahlin

Publicerad 2012-03-12 13:04:29

Du är så jäkla duktig sis!!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-03-14 11:45:07

Tack hihi :) Du mee! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej