T-mässan :D

Publicerad 2012-03-02 19:30:58 i Allmänt,

Tatueringsmässan med Sandra :) Jag fick min fjäril ifylld gratis, skönt att det är gjort!!


Före → Efter, nygjord och insmörjd (Bilden blänker, men det blev mycket bättre!)

Märktes att Sandra var jäkligt sugen på ännu en tatuering, men hur kan man inte bli??









Det slutatde med den här snygga döskallen på hennes underarm. JÄVLIGT SNYGG om ni frågar mig.

Äntligen fick jag gjort min minnestatuering för pappa. Far som bildar ett hjärta :) Jag kunde inte blivit mer nöjd!


Jag tycker inte mina tatueringar har gjort ont alls. Jag skojar inte när jag säger att tejpen efteråt gör ondare att ta bort! haha..Imorn är tanken att jag ska dit med Chris (han jobbade ju idag), min syster och ev mamma. Får se om jag kan hålla mig eller om det blir något mer. Spännande ;)

Kram på er! Lina.

Kommentarer

Postat av: Mahlin

Publicerad 2012-03-03 09:58:24

Blev kanon bra.. grymt sugen på o fixa min "fjäril" vid foten. men pengar som stoppar det.

Postat av: Lina

Publicerad 2012-03-04 13:52:11

Tack :) Jag är väldigt nöjd som sagt! Men det kan väl inte gå på så mkt, för önska det i present? Kamilla ska boka tid någon dag snart, följ med och bara kolla vad det skulle kosta :D Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej