T-mässan dag 2

Publicerad 2012-03-04 16:26:22 i Allmänt,

Mera folk på lördagen och mera AKTION. Brandlarmet gick och alla fick gå ur byggnaden, kaaallllt..Brandmännen kom, tydligen hade en kabel börjat brinna men det var inget farligt, så efter en stund fick vi gå in igen!

Lucky 7 fyllde i och snygga till Chris två tatueringar han hade på överarmarna..

Färdigt resultat. Hans stjärntecken stenbocken, och han är född i ormens år :) Skulle haft för och efterbild, mycket snyggare nu!

Sandras pojkvän Michael tatuerade sig för första gången!

Seguir Luchando betyder fortsätt kämpa..
Sandra tog också sin oskuld med tatuering ;) Tyvärr har jag ingen bild, hon tatuerade två små hjärtat på handleden. Enkelt och gulligt, det passar Sandra! :)



Jag gjorde ingen mer tatuering. Men var jäkligt nära, kände det var bäst att lugna sig :P Dessa två tatueringar tyckte jag om. Ugglan skulle vara fräck med lite justeringar (dåligt bild jag vet), och svalor är ju bara så fint, särskilt old school stilen! Sugarskull älskar jag. Vill ha alla :D Men måste placera dem snyggt också! Det kommer nog bli en sleeve i framtiden med alla tatueringar jag vill ha, love it! 

Puss Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej