Zuma

Publicerad 2012-02-11 19:22:36 i Allmänt,

Åh jisses så söt man kan vara! Kolla bara in lilla Zuma, jag smälte som en isbit i solen :) Öronen låg sådär nästan hela tiden. Zuma var en riktigt busig och glad kille. Charlie ville inte alls leka, försökte hålla sig undan och bara skällde och morra när Zuma kom fram! Tråkiga Charlie..



Som jag redan visste bjöd Anette på gudomlig mat. Det blev hjortkött m kokt broccoli, blomkål, morötter och gräddsås, mmm! Maten försvann så fort så jag hann inte ta kort ;)


Men här har ni efterrätten iaf. Fruktsallad med vispad grädde, toppad med mörk choklad.

Nu är Chris och jag hemma, blir en lugn och skön kväll. Jag har redan tänt ljus, har en värmande filt och en katt i knät. Vi ska nog kika på melodifestivalen. Tråkigt att jag missade Dead by april :( Får se om det är något att ha ikväll!

Ha de mys, Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej