TATTOO

Publicerad 2012-02-21 22:31:00 i Allmänt,



Jag ska boka tid för tatuering så snart jag bestämt mig!! Tyck gärna till eller kom med förslag, tack snälla :)

Först och främst ska jag tatuera in ordet pappa eller far. "Pappa" på handleden, med ev ett litet hjärta eller en flygande fågel/svala.
Eller "Far♥" bakom högra örat. Eftersom högra hjärnhalvan lagrar det emotionella, bilder osv..

Något liknande rosen med döskalle i (så snygg!) skulle jag gärna vilja ha svartvit på underarmen eller på axeln. Fast jag vill inte att döskallen ska gråta och bladen ska inte vara lika hängiga om ni förstår? :P

Hjälp mig nuuuu ;) Puss Lina.



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-22 09:51:44

"far<3" på handleden tycker jag låter fint:-)

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-02-22 13:23:14

Jag tycker "Far <3" bakom högra örat. Det är snyggt att ha en tatuering där + just det där med att den högra hjärnhalvan lagrar det emotionella osv. Väldigt fint! Fast det är iofs väldigt snyggt på handleden också. Svårt ;P fast jag tycker nog ändå bakom högra örat!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-02-22 14:08:23

Det är svårt att bestämma sig. Men jag vet att jag inte kommer ångra mig hur det en blir, men man vill ju ändå tänka till ordentligt :)

Sen tycker jag det känns som att svala är populärt att tatuera, just på handleden också..Min tanke är att pappa på ngt sätt svävar runt där uppe i himlen och vakar över sina kära, där av en fågel.. Änglavingar är också fint.



Tack ska ni ha, Kram Lina

Postat av: Lina

Publicerad 2012-02-22 14:13:49

Formulera mig kanske otydligt, jag vill inte tatuera in en svala för att det är populärt, utan det ska ha en mening :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej