Mejeriet

Publicerad 2012-04-17 19:03:35 i Allmänt,

En mysig och flummig fika på Mejeriet med bästa Emelie och Emelie :) Vi satt nog där lite mer än 2 timmar. Killen som jobbade där kom till vårt bord och tände ljusen igen som hunnit slockna sedan vi kom ;) hehe





Jag rekommenderar Chai Latte, söt och god! Kanske lite julig i smaken, men det har ju trotts allt haglat idag så vad gör de :P

Fick handlat lite nödvändigheter innan jag kom hem också, svartvinbärs yoghurten är så himla god! Måste provas.

Spelar ingen roll om jag varit borta ett par timmar eller några minuter, Charlie blir lika glad varje gång ♥

Detta var min dag, nu ska vovven få sig en promis..sen ska jag slappa i soffan med djuren. Chris är på after work med jobbet, får väl se när han dyker upp.

/Lina

Kommentarer

Postat av: Mahlin

Publicerad 2012-04-17 22:41:41

Åhh tror du inte jag vill ha cheesecaken nu lr!?

Emelie T, du är väldigt lik din mor! På ett bra sett, ni är vackra bägge två!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-04-18 10:12:54

Cheescaken är försvinnande god! Emelie tyckte också om den, och torsten tog rulltårta men ångrade sig så fort hon smakade på min ;) hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej