Grattis till mig :D

Publicerad 2012-04-05 20:50:24 i Allmänt,

Idag fyller jag 22 år, känns som vanligt men en toppendag har det varit! Jag åkte tåg ner till Göteborg och mötte upp Chris, som hade halvdag på jobbet, så passade utmärk att ta en shoppingrunda tillsammans! :D

Blev lite grejer, en väst, klänning, byxor, blus..allt från Zara. Älskar den butiken och önskar att den öppnar i Trollhättan! :) Men kanske är lika bra om den inte gör de, sparar nog lite pengar på det ;)
Chris var så gullig och betalade västen och klänningen till mig i present ♥ Tack babe


Vi åt en nyhet på pizzahut, creme cheese i kanterna! Supergod!

Stort tack till alla som grattat mig idag..Älskar er mina fina vänner och släktingar! Extra tack till mallan som passar lilla Charlie :) Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej