Glad Påsk

Publicerad 2012-04-06 18:24:35 i Allmänt,

Idag bjöd jag hit släkten på lite fika, eftersom jag fyllt år. Det var full rulle hela dan! :) Jag tycker det är mysigt och fylla år under påsken och långledigt är inte helt fel!





Sundströms koskitekaka! Hur god som hellst! (namnet på kakan har ej koppling till smaken) haha



Alla syskonbarnen var på plats, kramas är bra för hjärtat! ♥

Fick jättefina skålar av syster Kamilla, dipp och snacks. Härlig färg tycker jag! En jättefin ring också!
Påskägg från mamma med godis och peng, tack så mycket :)

Vad kan detta vara? ;) Tack syster Mahlin för rödvinet.


Har varit en mycket trevlig dag och tack för de fina blommorna, det får jag ju inte glömma! Roligt när alla är samlade :) Puss och kram /Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej