VALBORG

Publicerad 2011-05-01 12:41:33 i Allmänt,

Jag hade riktigt skoj igår! Chris och jag var hemma hos Kristian och firade. John bevisade att Kristians bord var utmärkt att dansa på. Ännu roligare var att Kristian var mer mån om att flytta glaset från bordet än att rädda bordet! Hahaha! Kristian skulle inte vara sämre utan bevisade även att sängen fungerade som ett dansgolv. Hela kvällen var flumm, och jag gillar det! Senare in på natten tog vi en promenad till torget och kikade runt bland folket. När vi kom hem efter festandet och allt skratt så var jag helt slut, somnade bums på sängen!


Skååål!!


Idag vaknade jag tidigt, de brukar jag göra av någon anledning när jag varit ute dagen innan..undrar varför det är så? Men i alla fall, jag mår toppen efter att ha ätit en varm smörgås till frukost. Frågan är hur ni mår idag?? ;)

Lina.


Kommentarer

Postat av: Kristian

Publicerad 2011-05-02 18:33:15

Haha dansade ni på bordet? Det kommer jag inte ihåg :D

Postat av: Lina

Publicerad 2011-05-03 17:02:35

Haha nej nej, John menade jag ju! :D

Tack för en trevlig kväll, jag hade verkligen roligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej