SUMMERTIME

Publicerad 2011-05-07 22:17:41 i Allmänt,

Vilken mysig dag ♥. Chris och jag promenerade till stan och kikade runt lite. Vi var nyfikna på matmarknaden som skulle vara på torget. Tråkigt nog så var de bara några få stånd som sålde marmelad och bröd, thats it. Passade på med några gratisprover i alla fall haha. Plus att vädret var på topp! :)

Efter lunchen träffade jag Emelie. Vi åkte vidare till överby. Då fick jag syn på en vacker klänning. Ni vet när de bara säger KLICK med en gång!





Saknas bara lite solning på det hela..Jag hittade även en present till min syster yster som fyllde år igår, hoppas jag prickade rätt! Efter shoppingrundan så trallade vi vidare hem till Mli för mera myys. En jättefin lägenhet hon skaffat sig i hjortmossen. Även Emmsan kom förbi och hälsade på. Mina töser.

Lina.

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-05-11 10:39:51

Åh! Vilken fin klänning! :D

Postat av: Lina

Publicerad 2011-05-15 09:45:23

Tack så mycket Sofie :) Jag längtar ännu mera till midsommar nu eftersom jag har tänkt ha klänningen då! :D Men om vädret får bestämma så kommer jag nog ha den innan också :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej