PYJAMASPARTY

Publicerad 2011-05-22 10:15:08 i Allmänt,

I fredags hade Sara och Sofie ordnat ett pyjamasparty. Mysigt tyckte jag. När alla var på plats så hjälptes vi åt att göra tacos. Under resten av kvällen så hade Sara och Sofie ordnat med lekar och överraskningar!!


Det blev fiskedamm :).


Ett fia med knuff spel, fast med shots.



När klockan hade slagit tolv, då var det dags för spökrundan! Vi fick dela in oss i par, och så var det som en tipspromenad i lägenheten, trapphuset och även i källaren. När vi kom tillbaka trodde vi att det var klart, men då hade de även gjort en utslagsfråga. Vi skulle upp på vinden, och med våran ficklampa försöka hitta alla spökena som var gömda. Erika och jag gissade på 21, men totalt 26 spöken hade gömt sig.

Jag ger beröm till Sara och Sofie som engagerat sig så. Det märktes att töserna har lagt ner tid. Fyndiga vänner jag har :D Det kändes som om man var liten igen, med lekar och pyjamaskittet. Underbart!

Något jag absolut kan tänkte mig att gå på igen! / Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej