MAGAZINE

Publicerad 2011-05-01 12:24:18 i Allmänt,

Lördag fm. Älsklingen och jag promenerade till stan och kikade runt i butikerna. Lite nya inredningsgrejer har jag köpt oss. Bland annat detta tidningsställ från SG Design..


Det riktigt kliar i mina fingrar!!! Jag längtar så tills renoveringen är klar här hemma så jag kan få möblera om och göra fint!


Man blir ju hungrig av att gå runt och shoppa..Så vi slog oss ner på o'learys uteservering. Dagens lunch bestod av kycklingspett med pommes, grillade grönsaker och bearnaisesås. Ibland får man lov att lyxa till det med en efterrätt. Glassen var himmelskt god!

L.S



Kommentarer

Postat av: kamilla sundström

Publicerad 2011-05-02 21:30:13

Tidningsstället vill jag ha =), hur mkt?

Postat av: Lina

Publicerad 2011-05-03 16:59:35

Jag betalade 159, det var 20%! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej