.....

Publicerad 2011-03-09 21:20:47 i Allmänt,

Fyfan. Helt slut blev jag efter kvällens pass, Box! Ikväll boxades jag speciellt för hatet mot cancern. En bland de jävligaste sjukdomar! Fick idag reda på att min systers sambo, Jonas, hans mamma har fått bröstcancer. Det var inte länge sedan som hans pappa besegrade sin cancer, efter många tuffa behandlingar! Hur stor är chansen att båda ens föräldrar drabbas?? HELT SJUKT!

Jag pratar sällan om det, men min pappa har lungcancer sen över ett år tillbaka. Många har frågat och undrar hur vi klarar av de, att de själva inte skulle kunna hantera det. Jag själv har tänkt samma sak innan allt hände, men nu när jag och min familj är i denna sitsen så finns det inget val. De är kämpigt och tufft, men de MÅSTE gå ihop..Som tur är står vår familj varandra väldigt nära, kan prata om allt! Så vi vet att vi finns för varandra, bara de hjälper en att klara av dagen. Min fina familj ♥

Nää usch, detta var svårare än vad jag trodde..Jag tror jag ger mig där och kryper ner i sängen. Måste orka jobba imorgon också. All kärlek. Lina.

Kommentarer

Postat av: Kamilla Sundström

Publicerad 2011-03-10 16:17:02

Love you!!! fint skrivet..

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-03-10 18:33:33

<3<3

Postat av: Lina

Publicerad 2011-03-12 19:28:08

Taack <3 Det låter dumt att säga, men även när vi fått höra negativa besked i vissa fall, så kunde de ibland varit ännu värre också. Så i de hela gäller det att se de positiva! <3 Puss O kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej