GLÖM INTE BORT ATT LE

Publicerad 2011-03-08 20:42:09 i Allmänt,

Lustigt eller vad? Fettisdagen OCH kvinnodagen på samma dag..Hehe. Min mamma och pappa kom hit i eftermiddags med semlekrans, Mahlin kom också förbi på lite fika.


För bara ett par dagar sedan beställde jag kort från Fuji film, verkligen snabb leverans får jag säga! Jag har gjort en tavla med bilder och text. Tråkigt bara att jag inte har kamera längre utan får fota med mobilen..Hoppas ni står ut ett litet tag.




Jag har även beställt förstoringar på några foton, hoppas och tror att de kommer imorn!! =)

Lina.



Kommentarer

Postat av: Jocke

Publicerad 2011-03-27 17:23:35

Tycker det är så roligt att du tycker om min son så mycket :)

Postat av: Lina

Publicerad 2011-04-23 13:56:06

Hej Jocke

Jaa, vi passar fint ihop! :) Du har fostrat honom väl haha. Ha de gott.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej