KUCKELIKU

Publicerad 2011-03-12 20:18:05 i Allmänt,

BRRRR PIIP!! Vaknade av ett sms, TIDIGT IMORSE. Det var från syrran som ville ha hjälp med att välja glasögon..När hon kör bil har hon svårt att hinna med att läsa skyltar i god tid osv, så fick hon prova sin väns glasögon och kom på, FÖRST DÅ EFTER MÅNGA ÅRS BILKÖRANDE, att hon nog behövde glasögon!

Klockan är inte ens 8 på morgonen och jag ringer upp min syster när hon ändå har väckt mig. Vet ni vad de första hon säger är?? Vad gör du uppe så här tidigt för?!? Haha, jaja. Men de var bra de för jag blev medbjuden till göteborg idag med syrran och hennes familj :)


Jag kunde inte hålla fingrarna i styr, ville jue också prova! ;D De första glasögonen är en aning nördiga på mej, HAHA. De paret i mitten är en klar favorit som jag tycker Kamilla ska välja. Men de sista glasögonen. Seriöst, jag kan inte låta bli att tänka på pappas första glasögon!! Och de var många många år sedan..

I Göteborg så kikade vi på möbelgrossen, riktigt fina möbler till bra priser! Men jag har inte plats för dem..Bättre på hemvägen då vi stannade till på Ikea. Fick köpt mig litegrann :)


Signe matta 19kr. Sminkväska 49kr. Ektorp nackkudde 99kr.

Lina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej