FRÅN EN STUND TILL EN ANNAN..

Publicerad 2011-06-05 13:36:16 i Allmänt,

Det har verkligen varit en speciell helg..

Chris pappa, farmor och farfar har kommit på besök från Värmland. Jätteroligt, vi firade att Chris har läst klart 3 år på högskolan! Bra jobbat gubben min ;) Igår åt vi god middag, fläskfile med potatisgratäng och sallad. Jordgubbstårta till efterrätt. Vi satt och småpratade och drack lite vin, mycket trevligt. Men så ringer min telefon mitt upp i allt, det var min syster. Hon berättade att pappa var riktigt dålig, mamma hade ringt ambulans. Han hade under hela dagen haft problem med andningen, till slut ville han åka till sjukhuset och få hjälp! Anledningen att ambulansen fick komma var att pappa ville röra på sig så lite som möjligt eftersom andningen blir extra ansträngd då.
→Efter att ha varit på sjukhuset ett tag, så visar det sig att pappa har fått lunginflammation :( Det är både på gott och ont. Vi trodde att hans försämrade andning berodde på lungcanern, så därför pusta vi ut när vi fick redan på att det var lunginflammation. Men de gör ju inte saken bättre heller, men förhoppningsvis så kommer han må bättre till veckan, och hoppas på att droppet han får gör att det blir bättre till slut..Men det är redan skit, allt som är, så jag förstår inte varför han skulle drabbas av de här också. Det räcker nu tack!

Så prio ett är att besöka ♥pappsen♥ idag på Näl, ska åka om en stund.
Puss Lina.

Kommentarer

Postat av: Mli

Publicerad 2011-06-05 13:51:19

du förstår jag varför jag inte fått tag i dig idag =) hoppas kent kryar på sig och blir bättre!! kärlek

Postat av: Lina

Publicerad 2011-06-05 14:10:09

Jo, de har ju blivit en del telefonsamtal mellan oss i familjen..Det hoppas vi med! Tack vännen <3 Puss och kärlek

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-06-06 11:37:19

hoppas det blir bättre snart! :(

ta hand om dig, kraaam <3

Postat av: Kristian

Publicerad 2011-06-11 21:34:11

Tufft läge för er :/ Hoppas att ni ska orka igenom det i alla fall. Skönt att ni kan vara ett stöd för varandra i allt det svåra. Gratta Chris till examen och att ni får en skön helg i London tillsammans =) Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2011-06-17 21:38:47

Det är aldrig lätt när en närstående är sjuk :( Det är snällt att ni bryr er och jag uppskattar era ord <3 Tack!



Kristian, nu har du redan pratat med chris med jag ska hälsa honom hehe :P Vi hade det bra i London, mycket att se! :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej