NYA MÖJLIGHETER

Publicerad 2011-01-01 22:47:00 i Allmänt,

En mjuk start på det nya året. Chris och jag tog en promenad till Jätten och hyrde film, Inception. Och köpte en påse ugnsbakade chips. Men det bästa av allt är ändå att få gosa med världens bästa kissemiss ♥


Har du något nyårslöfte att hålla?? Jag är inte så noga med det. Sätter upp små mål då och då i vardagslivet i stället :) Men om jag skulle välja ett så skulle det vara att fixa mitt körkort någon gång under detta året! Jag övningskörde på Kungsporten. Klarade halkan och var redo för uppkörningen..Men pengarna minskade och teorin var tuff :( Förstår inte varför det ska vara så jäkla dyrt, och dyrare blir det hela tiden. SURT. Har du tips på en intensivkurs så skulle jag bli extra glad! :) Ett nytt år med nya möjligheter!!

Hej så länge.

Kommentarer

Postat av: Kamilla

Publicerad 2011-01-06 11:34:36

Ta det där körkortet nu, du var ju så nära. Tänk så här det får kosta vad det kostar det kan du inte göra något åt!! Men sen har du det for live, förhoppningsvis=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej