LOOKING GOOD

Publicerad 2011-04-25 18:02:55 i Allmänt,

Hej på er!

Jag tänkte jag kunde passa på att skriva ett inlägg medan jag ändå har en liten lucka på min lediga dag :D Den 5:e april så fyllde jag ju faktiskt 21 år! Stor tjej nu ;) (seriöst!) När jag kom hem den dagen så stod det så fina, röda rosor på bordet från min älskling och ett sött kort ♥

Följande helg så bjöd jag hit min familj och släkt på en lättare middag och hembakt fika med kaffe. Senare på kvällen så kom också mina vänner på födelsedagsfest! Jag fick ett presentkort på massage som jag uppskattade väldigt mycket, pengar, ett rosevin och lite annat smått och gott.



Lite nya plagg jag inhandlat. Linne från h&m, prickig blus från Zara. Väldigt nöjd.


Denna snygga skinnjacka köpte jag från MQ, halva priset! Ibland har man tur!



Här får du en grattiskram på din födelsedag,
så får du en kram för att du är bra.
Sen får du en kram för du är en vän jag har kär.
Men den största får du för att du är den du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej