VÅRMYS

Publicerad 2011-04-23 00:36:21 i Allmänt,

Nämen hej igen ;)
Nu var det allt ett tag sedan jag gjorde ett inlägg, jag ska vara ärlig- jag har legat lite på latsidan..Prioriterat andra saker och har haft mycket för mig. Men nu är jag här igen och hoppas ni är glada för det. :)

Jag kan väl lika gärna börja med dagens händelser;

För de första var det så skönt att få sova ut, vakna av sig själv och inte väckarklockan, tack för röda dagar!! Efter  alla morgonbestyr åkte min syster och jag ut till mor och far på landet en sväng. Vi hjälpte till att röja undan lite skräp mot en god middag :)


Närmare kvällen träffade jag mina vänner för vårmys i parken!

Var och en hade med sig något som alla fick lov att smaka ifrån. Vindruvor, kakor, kexchoklad, jordgubbar, cola..en riktig mysig picknick!

Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej