TUR I OTUREN

Publicerad 2011-04-23 13:04:59 i Allmänt,

Jag tycker det är så roligt att ni är flera som varit inne och kikat på min blogg. Trots att jag haft ett litet uppehåll. Jag skulle bli extra glad om ni kommenterade lite mera, det skulle bara vara kul :) Då blir jag ännu mera sugen på att blogga mera!

Just nu ligger jag ute på gräsmattan och gottar mig i solen. Lyssnar på Lady Gagas nya låt- Judas. För några veckor sedan trodde jag inte att jag i slutet av april skulle ligga ute i shorts och t-shirt. :)

Det har ju hänt en massa saker jag velat skriva om. Både bra och dåliga. Jag börjar med det dåliga först. För ett par veckor sedan upptäckte Chris och jag en vattenskada i lägenheten. Så nu är badrummet på helrenovering, även ena vardagsrumsväggen är drabbad. Så vi har en brummande avfuktningsmaskin hela dagarna, i minst två veckor. I sånna här situationer är man glad att de är en hyresrätt. Pjuu!



Men de förde lite gott med sig. Vi får ju trots allt nytt golv och tapeter. :) Och vi var tvungen att flytta undan några möbler, då upptäckte vi ett annat sätt att möblera för att få lite mera yta. ;D

Känns bara så tomt att Mysan inte är hemma, hon är hos Erika så länge. Hennes fadder kan vi säga :) Jag hälsade på henne igår. Erika hade varit så gullig och köpt ett påskägg till henne, med kattleksak i och hon fick även kattgodis :D Goingar! ♥


Hej så länge, kram Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej