KLOCKREN

Publicerad 2011-04-24 21:21:19 i Allmänt,

Det måste ha varit varmaste dagen hitills? :) Jag tycker det är underbart! Och denna dagen har varit klockren.


Anette och Sten har verkligen fått till de fint och mysigt i sitt uterum.


Jag tänkte låta bilden tala för sig själv, men..Mmmhmmm! ;)




Så här såg dagens outfit ut.



Efter en mycket lugn och trevlig dag hos svärmor så for vi vidare hem till Mahlin och Stefan.

Ebba blev så här glad när moster kom på besök :) Rusar fram ;)

Bushunden Naala njöt också av vädret.

Invigde med kubb för första gången i år. Behöver kanske finslipa mig lite..men de ska vi inte gå in mer på, hehe. Roligt att mamma och pappa också kom förbi en sväng. Ett bra avslut på kvällen.

Nu blir det tv och soffan resterande tiden innan sovdags. Jag tackar för mig och säger hej då för nu. Ls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej