WISH IT. DREAM IT. LIVE IT

Publicerad 2010-11-30 22:11:25 i Allmänt,

Har haft en toppendag med min syster Mahlin och lilla Ebba nere på Överby. Vi både fick köpt lite julklappar. Men jag är en bra bit från färdig..Måste köpa en julklapp till julspelet med familjen också. Vi började med det för några år sedan. Alla köper en julklapp för en viss peng, sedan får man slå tärning om klapparna under en viss tid. När tiden är slut får man öppna det paketet man fick. Riktigt roligt faktiskt!

Unnade mig själv lite grann också:)

T-shirt från Vero Moda, Skjol från H&M

Linne från Cubus, Scarf från Vila

Vi tog en liten fikapaus med tomtelatte från Espresso house. Det blev en lång dag idag, så fick även bli en grekisk sallad, den satt fint! Det var allt för denna dag. Upp tidigt och jobba igen. KRAM


Kommentarer

Postat av: Mahlin

Publicerad 2010-12-01 12:24:44

Du ska vara nöjd med dina köp. Tycker kjolen är grymt snygg! Va tyckte Chris om allt??

Det blev en LÅÅNG dag,men tack för hjälpen med o hitta byxor, är nöjd!

Kom nyss från tandläkaren, en dyyyyyyr historia!

PUSS O KRAM

Postat av: Lina

Publicerad 2010-12-01 22:01:53

Jag är nöjd, alltid lika kul att shoppa ;) hehe. Chris tyckte allt var snyggt. Han var skeptisk till kjolen där i mot men ändra sig så fort han fick se den på!:D Stefan måste tyckt om ditt också?

Ja usch, nästa år börjar jag också betala för tandläkaren, har ju haft gratis hittills! Vi hörs av imorn om lussekatts bakningen! PUSS

Postat av: Mahlin

Publicerad 2010-12-03 09:35:48

Han tyckte det var jättebra köp.. behövde jag verkligen!!

En tandförsäkring vore inte fel, fråga vad det skulle kosta dig,lika bra du skaffar en om du har den. Jag hade sparat 2000 i avgifter om jag skaffat mig den förra gången,men viste inte den fanns..

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej