VART TAR TIDEN VÄGEN?

Publicerad 2010-11-29 21:56:07 i Allmänt,


Nu är det slut. Mitt vikariat på fyra veckor på Tistelstången. Har varit så skönt med ett schema och vetat vart man ska jobba, inte bara bli inringd hela tiden. Underbart. Kan inte förstå hur fort tiden försvinner, vipps så är det min sista arbetsdag där. Skönt att jag har några dagar nu i december som jag vet om. Sedan är det bara att ha mobilen redo på jobbsamtal igen..Första december nu på onsdag, också något jag inte förstår. Nedräkningen till julen börjar snart! JULKALENDERN, något jag följt i många år men inte de senaste åren, usch vad besviken jag varit. Mysteriet på Greveholm var klart den bästa, eller vad säger du?

/Lina.

Kommentarer

Postat av: Mahlin

Publicerad 2010-11-30 10:22:51

Jag håller med dig, sen greveholm har jag inte följt en julkalender.. de är töntiga!

Det kommer nog snart nått nytt för dig i jobbfronten, du är ung och jobbar bra! Ses lite senare! Köss

Postat av: Lina

Publicerad 2010-12-01 21:42:40

Tack syrran :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej