Tillbaka

Publicerad 2010-05-11 11:40:41 i Allmänt,

Nu är jag här igen, laddad! Jag får skylla på min infektion i kroppen som gjorde att jag inte orkade blogga. Sedan har jag jobbat ganska tufft de senaste, men nu har jag haft TRE HELA vilodagar! :)


Haha, kolla in Mysan som undrar vad jag håller på med ;P


I söndags åkte jag till Ikea med mina systrar. Jag köpte detta coola tyget att byta till på skåpsdörrarna.

Snyggt resultat om jag får säga de själv! :) Endast 40 kr!


Den randiga stora mysiga kudden köpte jag också.


Nytt porslin har jag skaffat mig och Chris. Vita enkla runda tallrikar, och ljusblå assietter och skålar.

Igår tog jag en tripp till överby med Emelie, mer känd som Mli ^^, Mysi pysi. Jag fastna dirket för den här bikinin från Stadium. Love it!!!!! 149kr delen.


Om en stund kommer Kamilla och hämtar mig, ut till mamma och pappa på landet. :) Ha de fint, lovar att vi hörs snart igen ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej