Jag kommer sova gott inatt

Publicerad 2010-05-24 21:05:43 i Allmänt,

Det känns som om jag inte har gjort annat än promenerat hela dagen. Morgonen började lugnt. Cyklade hem till syrran och lämnade cykeln där. Promenerade till hennes jobb för att hämta Meja. Vi promenerade till ö&b där jag fick handlat lite grann. Därifrån gick vi hem till Kamilla för att hämta mat till lilla tösen, sen hem till mig för att mata henne. Efter att jag också fått lite lunch i magen gick vi ner till stan. Där träffade vi Sara och Sofie, jag köpte en efterlängtad kaffe. Vi kikade runt litegrann och därefter hem till mig igen :) Lagom till att Kamilla slutat jobbet. Jag lifftade med henne hem så jag fick cyklat hem. Den behövs imorn när jag ska jobba. Det var min dag det. Nu ska Chris och jag se slutet på en film, eftersom jag somnade igår.. haha inte första gången det händer.


<3 Idag blev Meja fyra månader <3


Lilla Mysan som posar så fint ;) Min lilla slappis.

Då säger jag natti natti på er, hoppas ni sover gott ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej