Idag.

Publicerad 2010-05-24 11:32:06 i Allmänt,

Inget jobb idag..Men vikariecentralen har ändå ringt, nu har jag arbete tis-sön :D Kanon!


Jag tycker egentligen inte om att ta bilder i spegeln. Men tänkte jag kunde passa på att visa den. Väldigt käck, köpte  spegeln på ikea. Varje spegelruta fäster man fast "klisterrutor" i varje hörn och bara sätter upp den där man vill ha den. Utan att behöva göra hål! skitbra och enkelt! :) Jag valde insidan av garderoben..

Ni ser också min nya svarta jacka från Vero moda.


Här är en bättre bild på mina nya skor också, 199kr från åhlens.

Nu ska jag besöka Kamilla som befinner sig på jobbet. Jag ska hämta hennes dotter Meja och gå en längre promenad hade jag tänkt. Bara det inte börjar regna, himlen ser lite lurig ut! Ha det fint ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej