Blåbärspaj

Publicerad 2010-05-13 10:38:30 i Allmänt,

Jag bjöd mina syskon på fika igår. Hade kvar blåbär i frysen som jag och Chris var så duktiga och plockade i skogen förra året, inga köpta blåbär här inte. Viggo var så glad att han skulle få leka med katten. Men i förrgår var Mysan LITE klantig. Hon trodde att hon kunde hoppa högst upp på bokhyllan men hon föll pladask ner i golvet. Stukade sin lilla tass :(.  Men annars beter hon sig som vanligt, tur de i alla fall. Här är ett bildbevis på hur mattan i köket brukar se ut efter att Mysan varit där;




Mina nya assietter invigdes med blåbärspaj. En bra start! :)


Viggo ville också smaka.




Jag undrar vad Mallan tänker just i detta ögonblicket?..Viggo ser också lite fundersam ut.


Sist men inte minst, eller jo..Meja




Kamilla frågade Viggo när han trodde Mahlin skulle få sin bebis, och pekade på magen. Viggo trodde katten kanske gömde sig där XD Heheh.

Även om det är en röd dag idag, så drog sig Chris till skolan för sitt projektarbete. Men han är tillbaka vid 12 igen, då ska vi besöka Annette :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej