Biltur

Publicerad 2010-05-17 21:44:12 i Allmänt,

Jag, älsklingen, Sandra och Daniel bestämde oss för att åka till Ullared i söndags. Det var en kul tripp :P Jag får säga att Sandra var hyfsad pigg med tanke på att hon hade haft feber under natten stakarn..

Dan körde både dit och hem.


Sandra :P


Älsklingen :) Märks vem som brukar fota för jag är då nästan aldrig med :/ ;)

Väl framme, skönt att bara kunna gå in! Utan kö, lagom med folk. Usch. Jag var där en gång med mamma och pappa, kön var så lång att det såldes korv med bröd, Haha. Det är sant. I klädväg fanns det inte så mycket roligt eller fint att välja bland. Men jag fick köpt mig en vit klänning, och Chris en t-shirt. Mysan fick sig en kattbur och lite annat smått och gott. Lite hygienprylar och städ/köksgrejer. Allt som allt gick det på 2000kr. Vi båda paren var nöjda med våra köp :).


Hahaha. På hemvägen var vi slöa, somnade i omgångar. Dan körde på kantlinjen så det lät (varning så man inte somnar till vid ratten) Tror han kände sig lite ensam när vi andra slocknade till, men efter det så var vi ju vakna XD.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej