Spontant är skoj

Publicerad 2010-03-23 21:32:53 i Allmänt,

Hallå ;) Pigg imorse trots regnet, cyklade till lextorp där jag blir hela veckan. Dock gav barnen mig rejäl huvudvärk, ganska tuff dag. Men det får man räkna med ibland!




När jag kom hem blev det soffan och alvedon. Mysan var så gosig så <3 Efter mitt uppigande blev det en snabb fika med min Chris. När vi var på väg hem började Chris prata om att vi borde spela biljard snart, varför inte nu tänkte jag, och så blev det. Spontana saker tycker jag oftast kan bli så mycket roligare. Det var sketakul, vi såg nog inte riktigt kloka ut, haha. Billigt är det att spela på Biljarden för den delen också. Borde finnas fler saker i Trollhättan med rimligt pris som man känner att man kan göra spontant!

Tack för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej