Usch

Publicerad 2010-03-08 12:47:07 i Mat & Bak,

Genom vikariecentralen kan jag bli inringd på olika förskolor i trollhättan. Det är oftast jättekul, det är sjukdomarna som är jobbigast. Jag jobbade i måndags, tisdags och torsdags och blev magsjuk efter det. Usch, glömmer bort hur hemskt det är. BLÄÄÄ!! Dålig tajming också, eftersom jag igentligen skulle ha jobbat på Kaggetorps korttids i helgen, men så blev inte fallet. Låg hemma orkeslös. Chris var så gullig mot mig, han tog verkligen hand om mig, tack så mycket min älskling <3 Huvudsaken är att jag är pigg och glad nu! Ska åka iväg till mio strax och hämta vårt soffbord.


Bakar hemmagjord pizza. Trodde du som jag att du aldrig skulle äta oliver, så testa kalamata!
Skulle hyra bröllopsfotografen på Jätten igår också, men den var såklart uthyrd. Istället såg vi filmen Upp. Ganska kul tyckte jag.



Recept på pizzadeg:
4½ dl mjöl
2 dl ljummet vatten
25g  jäst
1 msk matolja
½ tsk salt

Jäsning: 30 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej