2år tsm

Publicerad 2010-03-28 12:12:10 i Allmänt,

Chris och jag firade att vi varit tillsammans i 2 år nu i helgen. Kan inte förstå hur fort tiden går. Det har verkligen varit 2 underbara år <3 <3 <3 Jag älskar dig, Chris Sundberg!

Jag överraskade Chris med en minirelaxkur på polhemsgatan, Thermal classic spa. Först blev det bubbelbad och därefter ryggmassage. Riktigt skönt! Mer lyx blev det. Chris bjöd mig på restaurangen A&O, före detta 43 kvadrat.


Min älskling


Och jag


Förrätt- Pilgrimsmussla med kryddig avocadocremé, tortillachips, örtsallad.


Huvudrätt- Ugnsbakad hälleflundra med fänkålsrisotto och kräftsås


Min efterrätt- Chokladgratinerad periska och hallon, mandelsmulor och vit chokladcremé


Chris efterrätt- Lime och cocospannacotta med marinerad annanas, jordnötsbiscotti

Till maten drack vi vitt vin, allt var jättegott! Längtar redan till att äta där igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej