En bra dag

Publicerad 2010-06-10 19:50:30 i Allmänt,

Som jag redan räknat med blev det en mysig dag i Lidköping tillsammans med min älskling. Solen sken också :). Jag tror de är de gamla husen som gör allt. Charmigt. Jag tycker om att promenera och bara se mig omkring. Jag shoppade ingenting, men Chris köpte sig ett spel, Fallout 3. Därimot lyxade vi till det med smörgåstårta! :)mmm.

Jag har ju glömt att berätta! Jag har testat sushi för första gången förra veckan :D Jag har alltid varit skeptiskt till det, men det var överraskande gott. Jag äter gärna sushi igen.

Chris idé att äta nere vid bryggan :)


Äta med pinnar var inte riktigt min grej..Jag får inte var stressad i alla fall. Då skulle jag inte hinna få i mig något! ;P

Chris fick sig en liten överraskning också. Jag gillar ju att pyssla och greja. Jag hade gjort ett kärlekskorsord till honom, som handlade om oss. Tur för hans del att han löste den ;D haha.

Det var allt jag hade för den här dagen. Imorgon ska jag upp tidigt och jobba på en förskola i strömslund. Nu ser jag fram emot en lugnt kväll framför tv:n. Hejsvejs

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-02-15 18:35:12

Hej hej!

Ser att du gjorde ett kärlekskorsord till din pojkvän. Jag håller på att göra samma sak till min, men har lite idétorka. Du har inte lite tips? :) (Din blogg kom upp när jag googlade "kärlekskorsord")



Tacksam för svar

Johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej