Glad midsommar

Publicerad 2010-06-25 22:49:28 i Allmänt,

Det här är den första midsommar som jag inte firar hemma. Jag jobbar nämligen hela midsommarhelgen! KUL! Det är klart jag gillar mitt jobb och är nöjd med dagen, men det är en annan sak än att fira med familjen eller vännerna. Haha, till midsommarmat grillade vi lax och grönsaker, potatis till det och drack cider. Annorlunda men gott ;) Vi höll traditionen med jordgubbar iaf, tur var de! :) Hoppas ni haft en toppendag, som troligtvis inte är över än :P

 

Jag saknar Chris också. Han firar hos sin mamma, där han blir kvar tills imorn. Puss på dig min älskling! Vi firade faktiskt midsommar ihop igår ;D åt räkor, drack vin och såg på film. Myyyyys

 

Just nu sitter jag här hemma själv, eller jag har ju Mysan som tur är :) och dricker en kopp te. Det är gott när man är pollenallergiker och är förkyld på samma gång! Snart dags att krypa till kojs, upp tidigt för att jobba igen..natti natti då.

Kommentarer

Postat av: MLI

Publicerad 2010-07-03 20:05:09

Jag väntar fortfarande på nostalgi-inlägget där ditt fina alla hjärtans dag kort ska få glänsa! haha ;-)

Pyss

Postat av: Lina

Publicerad 2010-07-05 23:52:33

Haha, det kommer ;)vänta du bara :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej