Mot Vesten..

Publicerad 2010-07-07 22:25:55 i Allmänt,

Chris och jag beslöt oss för att gå en långpromenad. Och det blev de, ända ut till Mahlin som bor i åkerström. Dit tog det ca 1 timma. Vi tog en paus med lite brunch :) Sedan fortsatte vi vår färd mot Chris mamma ute i Vesten. Det tog ytterligare 45 minuter. Det var skönt i värmen, men även om jag hade shorts och linne var det inte mycket till färg jag fick :( Men så är det med Sundströms pigment! ;)

Det blev några naturbilder längst vägen. Dock med mobilkameran..











Längst denna vägen, vid vattnet bor min syster med Stefan och deras dotter :) Hunden och katterna.


En nyfiken ko..

blev snabbt till fler.

Detta var våran promenad..Som tur var körde Sten oss hem mot kvällen, Chris och jag var väldigt tacksamma :) Ha en goo kväll på er nu, tudeluu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej