Sooooool

Publicerad 2010-07-06 00:45:09 i Allmänt,

Dagen började med jobb 06.30-9.30. Efteråt besökte jag syrran Kamilla som ville åka till Öresjö med barnen. En bra idé som jag gärna ville vara med på. Vi ringde Mallan också, så åkte vi alla dit. Även min älskling Chris. Riktigt mysigt. Lite tråkigt att jag jobbade delad tur denna varma dagen, så jag började runt 15 igen. Men det var gött så länge det varade =) Mitt o Chris första dopp för i år ska ni veta! ;D


Här har vi brett ut oss :) Med fika o allt!


Mahlin o Ebba



Kamilla

Meja

Storebrorsan Viggo

Många mariekex blev det :P Men hur kan moster Lina säga nej, det går ju bara inte :)

Ellinore kom också förbi med sina två döttrar. Viggo blev glad, och spiddad om inte annat som fick Embla att leka med =).


När jag kom hem från jobbet på kvällen hade Mysan lagt sig så gott i mina shorts ^^,







Japp, det var allt för ikväll. Imorgon bjuder jag på ett fint alla<3 dagskort från barndomen. höhö, så roligt man tänkte som liten! XD GOD NATT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej