Fallens dagar

Publicerad 2010-07-17 14:20:34 i Allmänt,

Ni ska veta vad överlycklig jag blev som är ledig nu på fallens! Jag har trott ganske länge att jag ska jobba, men upptäcker att jag är ledig :D Så Chris och jag tog en promenad ner till stan igår på dagen. Härlig väder och gott om folk. Vi kikade runt lite och köpte till slut var sin langos, en king utan kaviar fick de bli. Göttans!!

Här är jag och min nya klänning från Vila :)

 

På kvällen drog jag mig till stan igen för att träffa Sandra, Sara och Sofie :) Vi kikade också runt lite innan vi gick till backstage och drack litegrann och kacklade ;) Kul och träffa emmsan som fummlade runt med sina vänner också, söta pinglan! :) Därefter fick det bli Villa stranna en stund innan jag gick hemmåt.

Jag tackar för en trevlig kväll =) Så syns vi ikväll igen hemma hos mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej