GOOD NIGHT

Publicerad 2010-12-10 00:09:34 i Allmänt,

Hejsan hoppsan

Känns lite konstigt att inte ha jobbat på två dagar nu, inget jobb som ringt. Skönt, för de händer inte ofta! Hehe. Men inte slappade jag för det. Jag har varit barnvakt åt Meja och ska även vara det imorgon. Jag har hunnit med lite sysslor här hemma som städning, diskat, slängt skräp och lite sånt tråkigt..


Mahlin och jag tog en promenad tillsammans med Meja och Ebba, uppfriskande gott :)



Bilden blev lite suddig. Men vill ändå visa  detta fina pepparkakshus som min systerson  Viggo har gjort med hjälp avsin mamma. Hans första pepparkakshus! Så fint så :)


En kvällspromenad till gymmet. Körde slut på mina ben och armar! Det var ingen dålig isbit jag fann på vägen hem. Livsfarligt med isbildningen som blir! Om de fortsätter så här får vi börja använda hjälm allihopa eller nåt sånt ;)

Good night/ L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej