KLAPPAT OCH KLART

Publicerad 2010-12-19 21:10:11 i Allmänt,

Underbart! att ha bakat färdigt julgodiset och alla julklappar är inhandlade och inslagna :) Två dagar kvar att jobba, sedan är det bara att njuta fram till julafton. JAG LÄNGTAR. Chris och jag ska först hem till hans mamma och fira. Därefter ska vi hem till min syster och fira med min familj resten av kvällen :) Dubbelmys




Vinter är helt klart den mysigaste årstiden med alla ljusen tända. Krypa upp i soffan och värma sig med en filt. Varm glögg, te eller oboy. Mysigare kan det väl knappast bli? Jag älskar det. Inga problem med att sitta inne och titta ut genom fönstret när det snöar. Men när det väl kommer till att ge sig ut..buurrr..då längtar jag genast till sommaren! Värmen, bada, grilla! Vilken årstid är din favorit?

Nu ska jag gosa med världens bästa katt. Puss Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej