UPP OCH IVÄG

Publicerad 2010-12-12 16:24:34 i Allmänt,

Igår morse åkte min älskling och jag till ULLARED. Jag höll mig vaken nästan hela vägen ;) haha, bilar är som sömnmedel för mig när det gäller långa bilturer. Kan inte hjälpa det! Under tiden jag var vaken fick Chris höra min fina sångröst...Eh ja. Vi var framme runt 10.30, ojoj så mycket folk! Men det gick rätt smidigt ändå. Ingen kö in, det ska vi vara glada för :)

I klädväg brukar det inte finnas så mycket i min smak. Men den här koftan är jag riktigt nöjd med! Det var också det enda jag köpte till mig, Chris fick sig en ny t-shirt också.


150 kronor.


En söt skylt för 19 kronor. Fick en bra plats i sovrummet på den vita byrån som också ser lite gammaldags ut.


Beiga kuddfodral till svarta soffan. Mjuka och sköna.


Jag fick köpt färdigt julklappar till syskonbarnen. Nu har jag bara en julklapp kvar att tänka på, till julklappspelet för 150kr. Får se vad jag hittar på. Förutom det köpte vi städgrejer till hemmet som alltid är lika tråkigt att köpa och ett sällskapsspel, Med andra ord. Har spelat det förut och tycker det är skitroligt, tror ni också skulle tycka det! Totalt så gick allt på ca 1600 kronor. Rätt så rimligt tycker jag, kom i alla fall inte hem och tyckte jag köpt en massa onödigt som det annars kan vara. Haha, har ni också känt så?

Lina.


Kommentarer

Postat av: Mahlin

Publicerad 2010-12-19 13:50:15

Hur många gången som helst..men lika svårt och låte bli varje gång man är där.. till våren vill jag dit!! PÖSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej